Dept aan de slag voor on-demand stomerijketen dobbi

07-06-2018 (14:50) - Bureaus

De was- en stomerijdienst dobbi slaat de handen ineen met digital agency Dept voor het opzetten en uitrollen van hun digital marketing. De service werd al gelanceerd in Amsterdam en zal de komende periode in de rest van het land te vinden zijn.


Daniël Muller, digital marketing adviseur bij Dept: “Je kan het je zo gek niet bedenken of je kan het al thuis laten bezorgen, maar on-demand je kleren laten ophalen, reinigen en binnen 48 uur weer schoon laten bezorgen was nog niet mogelijk. Hierin is dobbi echt een voorloper. We kijken ernaar uit om samen met hen te werken aan het optimaliseren van hun diensten en campagnes.” 

 

landelijke bekend

De digital agency gaat zich buigen over het marketing performance management van dobbi. Zo wordt er onder andere gekeken naar het targetten van specifieke doelgroepen en op welke kanalen de zichtbaarheid vergroot kan worden. De was- en stomerijdienst is inmiddels al beschikbaar in Groot-Amsterdam en Volendam, maar met PostNL en Henkel als investeerders zal dobbi de komende periode haar service ook landelijk uitrollen. Dept zal de uitrol op online marketinggebied begeleiden en zorgdragen voor landelijke naamsbekendheid. 


Ruben van Pelt, mede-oprichter van dobbi: “Iedereen kan wel een moment bedenken waarop het even niet uitkomt om zelf te wassen of even naar de stomerij te gaan. Daarom wilden we bij dobbi een alternatief bieden. Met de digital marketing expertise van Dept kunnen we hen straks optimaal en op het juiste moment bereiken met relevante content.”

 


Media

Marketing

Economisch