Dr. van der Hoog doet social bij Somention

24-05-2018 (11:00) - Bureaus

Dr. Van der Hoog, bekend van prettige smeerseltjes voor de huid en meer, kiest voor de online expertise van het social media bureau Somention. Ze werkten al sinds vorig jaar samen want in juni 2017 startte Somention met Webcare en Community Management activiteiten. Afgelopen maart zijn de werkzaamheden uitgebreid en nu gaan ze ook de social content van Dr. Van der Hoog doen. 


Charlotte Koeleman, Client Director bij Somention: “We zijn trots dat we in een kort tijdsbestek de volledige online verantwoordelijkheid hebben gekregen voor deze kanalen. Het is een mooie uitdaging om de betrokken online community van Dr. Van der Hoog nog meer te verbinden aan de huidspecialist, door de social kanalen in te vullen met impactvolle content”.

 

online experts

Somention gaat niet alleen de Facebookpagina doen, maar gaat juist vol inzetten op Instagram, is het plan. Somention verzorgt al de social media en 24-uurswebcare voor Tefal, Pickwick, en bijvoorbeeld Royal Canin. Het online marketing- en communicatiebureau heeft een team van veertig online experts. 


Media

Marketing

Economisch