Een breder publiek voor Spaces met HAGENS

12-04-2018 (10:49) - Bureaus

Spaces heeft communicatiebureau HAGENS ingeschakeld om het merk beter bekend te maken bij een breder publiek. Dit jaar nog gaat HAGENS aan de slag met het uitbouwen van de positionering en strategie rondom het merk van de flexwerkplekkenclub Spaces.


Sarah Hagens, founder van HAGENS: “Spaces is een belangrijke pionier op het gebied van het moderne werken. Ze blijven innoveren en zijn nog steeds de grootste speler in Nederland. We kijken uit naar de samenwerking waarin we verder bouwen aan het merk.”


Frederique Keuning, creative director en medeoprichter van Spaces: "Spaces biedt inspirationele, professionele en prettige werkomgevingen. Samen met HAGENS willen we onze community van professionals, ondernemers en freelancers uitbreiden en onze naam als pionier van het moderne werken verstevigen.”

 

ambitieus

Het in 2006 opgerichte Spaces is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met 93 open filialen over alle continenten. Hun klantportfolio bestaat o.a. uit PayPal, Uber, Twitter, Spotify, Facebook, Booking.com, Trivago en Pathe Thuis.

 

 


Media

Marketing

Economisch