Incentro wint Special Award en met tweede plaats bij Best Workplaces

09-06-2021 (10:42) - Bureaus

Bij het Best Workplaces event 2021 heeft digitale dienstverlener Incentro een Special Award voor Betekenisvolle Waarden gewonnen en heeft het de tweede plaats in de categorie ‘’Large Workplaces’’ behaald. De lijst is samengesteld op basis van onderzoek van Great Place to Work Nederland.
 
Great Place to Work Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties. Op basis van de antwoorden van medewerkers op een vragenlijst van 60 stellingen en de evaluatie van het werkgeversbeleid, doet een organisatie mee voor de lijst. De hoogst scorende organisaties zijn vandaag erkend middels de titel Best Workplace en/of aan de hand van een Special Award.

Op het thema Betekenisvolle Waarden heeft Incentro, op basis van de scores uit het medewerkers- en werkgeversonderzoek, de Special Award gewonnen.  En dit jaar ging Incentro met de tweede plaats aan de haal in de categorie ‘’Large Workplaces’. In de optiek van Incentro kunnen er alleen uitzonderlijke resultaten geboekt worden als er geweldige medewerkers achter zitten. Autonomie, vertrouwen, lef en vrijheid zorgen dat niet alleen klanten maar ook medewerkers tevreden zijn.
 
Mathijs Kreugel, Board Member bij Incentro: “Het winnen van de Special Award en het behalen van de tweede plaats is een geweldige bevestiging dat onze cultuur zorgt dat onze mensen in hun kracht staan. In mijn optiek is cultuur het belangrijkste wat we hebben. Echter, moet je cultuur en de bijbehorende waarden wel op de juiste manier vormgeven en uitdragen. De hei op gaan en terugkomen met cultuurwaarden. Dat werkt niet. Als je je cultuurwaarden écht wilt leven, dan moeten de keuzes die je maakt hier altijd congruent mee zijn. Dus als een initiatief bijdraagt aan een cultuurwaarde, dan is dat een belangrijk argument om het te doen. En andersom geldt het ook: als iets tegenstrijdig is met een cultuurwaarde, dan is dat een reden om het vooral niet te doen. Op deze manier is onze cultuur leidend in onze beslissingen.“

 


Media

Marketing

Economisch