Lemon Scented Tea en Jägermeister Internationaal ontwikkelen -18°C platform

03-02-2021 (14:27) - Bureaus

Jägermeister Global heeft Creative agency Lemon Scented Tea gekozen om een brand & experience platform te ontwikkelen om ‘the perfect serve’ wereldwijd bekend te maken.
 
In tegenstelling tot in Nederland is in veel landen het ijskoude karakter van Jägermeister veel minder bekend. De ambitie is om de perfecte kwaliteit, het premium karakter en product sensatie van een puur shot Jägermeister op minus 18 graden, wereldwijd tot de standaard te maken.
 
Willem van Eeghen, Head of Global Experiential Marketing: 'Over de hele wereld wordt Jägermeister gedronken en zijn we een van de grootste spirits wereldwijd, maar het kan beter. Niet qua hoeveel, wel hoe: Uit de vriezer en puur. Ons doel is om mensen te overtuigen van de perfecte kwaliteit en smaak van Jägermeister, door de juiste serve.'
 
Gijsbregt Vijn, Managing Director Lemon Scented Tea:  'Prachtig merk om voor te werken! Met een experience platform die wereldwijd de juiste memory structures bouwt, gaan we zorgen voor een wereldwijd sterkere en blijvende relatie met de doelgroep. Waarbij de product-experience verrijken met emotie, heel interessant wordt. Een ervaring die cruciaal wordt om het merk -en de business verder te laten groeien'.
 
Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het big idea en voert de creatieve en strategische regie over creatieve cellen uit verschillende landen. De eerste creatieve uitingen, van experiences, activaties tot instore, worden medio 2021 verwacht.
 

Media

Marketing

Economisch