Nieuwe positionering Blauw Gras

07-04-2016 (17:00) - Bureaus

Creatief digitaal bureau Blauw Gras lanceert zijn nieuwe positionering waarin met name de menselijke kant van het merk centraal zet. Het Amsterdamse bureau heeft een social media DNA, maar verbreedt met deze nieuwe propositie zijn horizon.
 
‘Met ons nieuwe verhaal spelen we in op veranderingen in de markt. Merken zijn onderdeel en zelfs initiators van conversaties geworden. Dit vraagt om een menselijke aanpak. Dat is de reden dat wij het begrip mensenmerken lading gaan geven', vertelt mede-oprichter en Creative Director Erik Wiese.
Het thema mensenmerken zal vanaf nu centraal staan bij het Amsterdamse bureau. 'Het voelt als een logische keuze. Onze wortels zitten sterk in social media. Daarbij hebben we altijd al gewerkt aan de menselijke kant van merken. Met deze propositie kiezen we vanaf nu een duidelijke positie in de markt', aldus Wiese. 
 
Om de nieuwe positionering gestalte te geven hebben de huisstijl en de website een opfrisbeurt gekregen. De eerste resultaten hiervan zijn inmiddels zichtbaar. 
 
 

Media

Marketing

Economisch