Pathé kiest Dawn als creatief strategische partner

19-03-2018 (12:03) - Bureaus

Pathé en Dawn zullen samen gaan werken om van plek naar merk te gaan, en van scherm naar beleving. Om dit te realiseren ontwikkelde Dawn een krachtig en creatief merkidee dat zowel de communicatie als alle merk activiteiten, nu en in de toekomst, sturing geeft. 


Met inmiddels 28 theaters is Pathé de marktleider in Nederland, maar dat is geen reden om achterover te leunen. “We zijn de afgelopen maanden actief aan de slag geweest met onze toekomst en daar zijn een aantal ambitieuze plannen uitgekomen. Vervolgens hebben we ons breed georiënteerd op welk creatief strategische partner ons daar bij het best kan helpen. Dawn heeft bewezen een sterk strategisch sparringpartner te zijn; ze begrijpen onze merkambitie. Daarom hebben wij voor Dawn gekozen.”, aldus Susanne Damen, Manager Brand & Communications van Pathé Nederland.


De komende tijd bouwen Dawn en Pathé de totaalervaring voor de bezoeker verder uit. David Snellenberg, founder en creatief directeur van Dawn: “Wereldwijd groeit het bioscoopbezoek flink en is de rol van entertainment en story's alleen maar gegroeid, kijk maar naar het succes van Black Panther. Pathé is binnen de bioscopen de meest innovatieve als het gaat om beeld en geluid, maar gaat daarnaast de totaal ervaring verder uitbouwen."


Media

Marketing

Economisch