Resident Media Advies helpt Stichting ALS Nederland met nieuwe campagne

01-03-2021 (11:17) - Bureaus

Resident Media Advies, het media-adviesbureau voor adverteerders, helpt Stichting ALS Nederland met het realiseren van hun media-inzet. De eerste werkzaamheden hadden betrekking op een stoppercampagne in januari die diende om de strijd tegen ALS top of mind te houden. Op 2 maart gaat een nieuwe campagne van start.
 
Door de corona-pandemie zijn allerlei evenementen ten behoeve van fondsenwerving geannuleerd, waardoor de inkomsten flink terug liepen. Resident ondersteunde Stichting ALS Nederland bij deze campagne met kennis en de executie van de mediaplanning voor de broodnodig exposure.
 

Nieuwe campagne vanaf 2 maart

Op 2 maart lanceert Stichting ALS Nederland een nieuwe campagne, ontwikkeld door Joe Public. Hierbij zal Resident de stichting wederom helpen bij het tot stand komen van de media-inzet.“Wij zijn erg blij met de ondersteuning van Resident. ALS is een dodelijke ziekte. Daarom zet Stichting ALS Nederland zich in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onderzoek naar ALS. In onze nieuwe campagne ‘Geen tijd te verliezen’ komen nabestaanden aan het woord, die hun geliefde vrouw, vader, moeder, zoon, broer of opa hebben verloren aan ALS. Resident begrijpt heel goed welke mediapartners het beste passen bij deze indringende campagneboodschap en creëert voor ons als goed doel maximale zichtbaarheid met allerlei stopperplaatsingen.”, vertelt Frederique Kram, manager Marketing, Communicatie en Fondsenwerving.

 

Media

Marketing

Economisch