Your Super en Blyde werken aan gezond voedselsysteem

17-06-2021 (11:34) - Bureaus

Een van de grootste uitdagingen van onze tijd is het creëren van een voedselsysteem waarin iedereen wereldwijd de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt. Your Super - bekend van haar 100% natuurlijke superfood mixen - en PR bureau Blyde Benelux zetten zich samen in voor een duurzamer voedselsysteem. Ze vinden elkaar in hun gedeelde visie om vanuit ondernemerschap een positieve bijdrage te leveren. Beiden zien het belang van enerzijds boeren ondersteunen in duurzame landbouw een anderzijds consumenten bijstaan in verantwoorde, voornamelijk plantaardige, consumptie.
 
Niet voor niets maken ze allebei deel uit van het wereldwijde B Corp netwerk van bedrijven die voldoen aan de hoogste standaard voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. De komende maanden zetten ze middels een 360 graden PR-campagne het belang van een gezond voedselsysteem op de kaart.


Toekomstbestendig voedselsysteem

Ons huidige mondiale voedselsysteem levert niet voor iedereen een gezond en volwaardig voedingspatroon op. Elke dag lijden mensen wereldwijd honger. Ook zijn er veel mensen die wel voldoende calorieën binnen krijgen, maar onvoldoende voedingsstoffen. Deze ongelijke situatie daagt ons uit om het voedselsysteem te hervormen. Gezondere en duurzame producten, minder verspilling en een eerlijkere verdeling vormen de oplossing. Your Super is ervan overtuigd dat gezonde voeding voor iedereen wereldwijd beschikbaar moet zijn. Met plantaardige superfood mixen wil de Nederlandse oprichtster Kristel de Groot de gezondheid van de consumenten ondersteunen met de natuurlijke kracht van planten en bijdragen aan een eerlijke voedselverdeling en duurzame landbouw.
 

Blyde

Na een succesvolle start in Amerika, en verovering van Duitsland was Your Super klaar om weer terug te keren naar de roots van de Nederlandse oprichtster Kristel. Hier vonden zij de ideale partner in PR-bureau Blyde Benelux, dat duurzame en sociaal-maatschappelijke do-good partners een podium biedt. Met positieve maatschappelijke impact als doel werken zij samen aan een sterke positie en naamsbekendheid voor het merk in de Nederlandse en Belgische markt. Ze nemen hierin de rol van health-coach en ondersteunen consumenten gezonde voedingskeuzes te maken. Naast de gezondheid bevorderende producten - waaronder mixen voor een goede hormoonbalans en evenwichtige snacks - delen ze praktische tips voor een plantaardiger voedingspatroon.

Media

Marketing

Economisch