ZUID Creatives wint pitch CCV Nederland

10-07-2020 (14:20) - Bureaus

Creatief bureau ZUID Creatives wint de pitch van CCV Nederland. De komende twee jaar gaat de Brabantse 3-in-1 agency aan de slag met de merkpositionering van een van de grootste betaalexperts van Nederland.
 
De opdracht van CCV Nederland aan ZUID Creatives is het ontwikkelen van een meerjarig strategisch concept om de internationale groei te versnellen. Dit najaar wordt de strategie al uitgerold in Nederland. De rest van de Europese landen waar de CCV Group actief is, volgen snel.
 
Nienke van der Heijden, communicatieadviseur a.i. bij CCV Nederland: “Met ZUID Creatives aan onze zijde krijgt CCV een strategische boost. We zijn een grote speler in de betaalmarkt. Daar hoort ook een duidelijke positionering van het merk bij.”
 
Mathieu Hermans, CEO van ZUID Creatives: “Deze markt staat niet stil en met een simpele innovatie kan het gedrag van mensen compleet veranderen. Dat vraagt om een goede strategie, gedegen onderzoek en veel creativiteit. Dat ligt allemaal echt in ons straatje.”
 

Over ZUID Creatives

ZUID Creatives focust op de sweetspot tussen branding, content en digital. Het Brabantse bureau werkt onder andere voor VGZ, Dremel en SodaStream. ZUID Creatives is een one-stop-shop met menselijk gedrag als leidmotief. Deze visie vindt zijn weg bij de internationale ontwikkeling van het merk CCV. Mathieu: “We hebben een mooi overkoepelend concept neergelegd en staan te trappelen om met het team van CCV aan de slag te gaan.” 

Media

Marketing

Economisch