ARA Creative Agency en New Growth Strategies bezig voor Hallmark

15-06-2021 (16:07) - Campagnes

Na een intensieve pitch, waarin werd gevraagd de merkstrategie te vertalen naar een duurzaam creatief concept, heeft Hallmark Benelux gekozen voor de TBWA-combinatie ARA Creative Agency en New Growth Strategies. Hallmark is wereldwijd én in de Benelux de marktleider op het gebied van wenskaarten.
 
De afgelopen jaren heeft Hallmark zichzelf opnieuw uitgevonden. Er is een nieuwe strategie geformuleerd, waarin de consument en creativiteit weer centraal zijn komen te staan. Vanuit een aangescherpte purpose is het merk onder de loep genomen met duidelijke merkwaarden en een nieuwe visual identity, wat onder andere tot leven is gebracht via een intensief internal branding-traject.
 

Liefde voor het moment

Hallmark is gericht op waardevolle relaties, aandacht voor elkaar en impactvolle momenten, hoe groot of klein dan ook. Deze week lanceert Hallmark daarom een nieuwe communicatie campagne: ‘liefde voor het moment'. Het gaat om het feit dat er veel meer momenten én momentjes zijn die aandacht verdienen dan alleen een feestelijk of een droevig moment. Elke dag is er wel een goed moment voor aandacht met een Hallmark kaart. Is het een eerste date na een scheiding, het winnen van een sportwedstrijd na een slepende competitie of je eerste tand wisselen?
 

Credits

Hallmark: Jan Willem Koch, Denise Qualm, Birgit Mitchell
ARA: Lon de Grunt, Lisa Winkel, Helmut Vleugels, Mark Welbedacht, Paul Kroef, Esther van Donkelaar,
NGS: Marc van Eck, Lara Molendijk
CHAOS: Jonathan Weyland (regiseur, DOP), Lex Szanto (producer)
Studio: Alfred Klaassen Jacco Lenstra
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.