Giga campagne voor Delta

16-09-2020 (09:21) - Campagnes

Als onderdeel binnen het succesvol geïntroduceerde Flexpakket van DELTA kunnen klanten nu ook kiezen voor Gigabit Internet. Internet met een snelheid van 1Gbps oftewel 1000 Mbps, tien keer sneller dan de meeste internetgebruikers nu hebben. Om dit te introduceren bedacht het Bredase agency Fightclub de Giga campagne die nu op volle toeren draait.
 
Hans van Mook, Creative Director Fightclub: “Gigabit internet is een beetje een ontastbaar iets, want wat is tien keer sneller internet? Het is vooral functioneel met heel veel voordelen en juist dat functionele wilden we met deze campagne emotioneler maken. Giga is geen vreemd woord in de Nederlandse taal, het is de overtreffende trap van mega, dus kun je nagaan hoeveel lol je hebt met Gigabit Internet.”
 
“De campagne is gestoeld op de gedachte dat we met zijn allen giga veel internet gebruiken en dat wordt alleen maar meer. We willen snel online kunnen gamen en we streamen steeds meer content. DELTA biedt iedereen de optie om in ons Flexpakket te kunnen kiezen voor Gigabit Internet. Daar zijn we trots op, dus dit wilden we in deze campagne met zowel functionele als emotionele benefits van dit gigasnelle internet uitdragen”, aldus Hannah Mollen Senior brand en marcom manager bij DELTA.
 
De video assets draaien online op alle mogelijke kanalen en worden ondersteund met radiocommercials, billboards, advertenties en uiteraard gaan de winkels van DELTA volledig mee in het verhaal. 
 

Credits

Bureau: Fightclub
Merk: DELTA Fiber
Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen
Account: Lesley Bosch, Helga Koets
Strategie: Cees Faes, Antal van Pelt
Creatie: Hans van Mook, Maarten Evers
Productie: Vigics Amsterdam
Regie: Joost Biesheuvel

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.