Influencerfamilie neemt Instagram Honig over

22-05-2018 (13:07) - Campagnes

Vanaf januari van dit jaar gaven ze al een kijkje in hun keuiken, en met bijna een half jaar achter de rug zet de familie nu een volgende stap. Vanaf vandaag neemt de familie Jongedijk het Instagram-account van Honig helemaal over.


Rogier Jongedijk kijkt uit naar het experiment: “We zijn enthousiast over de campagne en vinden het te gek om volgers nog meer te betrekken bij onze challenge. En Instagram, daar zijn we goed in. Dat Honig het aandurft ons vrij te laten op hun Instagram-account is best spannend, maar een fantastische toevoeging op de 365 Dagen Challenge.” 


Fallon Gorter
, Sr. Brand Manager bij Honig: “De kracht van deze campagne is dat de familie Jongedijk een échte familie is en ook nog eens helemaal thuis is op Instagram. In het begin vond de 365 Dagen Challenge voornamelijk plaats op Facebook, maar toen de familie bij ons het idee polste om een Instagram take-over te doen, voelde het als een hele logische en mooie vervolgstap. Het is natuurlijk best even spannend, maar bij Honig laten we mensen graag dat doen waar ze het beste in zijn. Daarnaast kunnen we ook nog van hen leren. Ons doel met deze campagne is het inspireren van Nederland met lekkere voedzame recepten en dat kijkje in de keuken bij de familie Jongendijk waarderen onze consumenten enorm.’’

 

social campagne

Samen met Digital agency Dept en advertising agency Starcom is de familie Jongedijk vanaf mei van start gegaan met de Instagram take-over. De 365 Dagen Challenge is te volgen op Instagram.

 

credits

Bureau: Dept
Verantwoordelijk bij Kraft Heinz: Fallon Gorter
Creatie: Jaël Gradenwitz, Frank Ouwerkerk, Emile Steginga
Productie: Rose de Bruijn, Peter van den Heuvel
Account: Jord Wessels, Eric van der Avoird
Diëtiste: Ilse Batten
Media Agency: Starcom
PR Bureau: Het PR Bureau