KOKORO achter merkcampagne CheapTickets.nl en CheapTickets.be

24-09-2018 (15:34) - Campagnes

Eerder dit jaar koos het internationale travelbedrijf Travix ervoor om in zee te gaan met heartvertising bureau KOKORO Amsterdam. Het eerste werk dat deze week te zien zal zijn, is de geïntegreerde merkcampagne voor de Nederlandse én Belgische markt: 'Je ticket naar...'


De merkcampagne 'Je ticket naar... ' is gebaseerd op verhalen achter de tickets. Want CheapTickets weet als geen ander dat er achter elke ticket een uniek verhaal schuilt. Of dat nu eindelijk dat weekendje samen weg is zonder de kids. Of dat werkbezoek waarbij je stiekem ook tijd hebt voor een frisse duik. Elk verhaal is uniek!


Door in te zoomen op verschillende persoonlijke redenen om te vliegen, geeft CheapTickets vliegen meer betekenis. En CheapTickets maakt het mogelijk voor iedereen om hun eigen reis te gaan maken en om hun eigen verhaal te gaan schrijven.

De campagne zal de komende tijd te zien zijn op tv en online in Nederland en Belgie.


credits

Klant: CheapTickets.nl en CheapTickets.be onderdeel van Travix
Global Content & Campaign Manager Travix: Joost de Wit
Commercial Director Benelux Travix: Thomas Wolters
Bureau: KOKORO Amsterdam
Account: Karin van Dalen
Creatie: Wouter Vanhaeren, Lynsey Schouten, Fenna Hibma, Simone van 't Zelfde
Strategie: Rik Heijmen
CSD: Rob-Jan Hendriks, Frieda Ulsamer de Waard

Productiemaatschappij: KOKORO inhouse o.l.v. CariolaProductie
Regie: Alain Friedrichs
DOP: Daan Bukman
Styling: Anne Smolders
Producer: Cariola van Beek
Productieleiding: Stefany Rietkerk
Edit: Patrick Schonewille
Animaties: Rolf van Slooten/Hylke Banga
Geluid/muziek: Melcher Meirmans Nanno (Rec Sound)
Grading: Judith de Boer/WRKS
Casting: Thea Meulenberg Casting