Kwantum stelt vrouw centraal

03-10-2018 (16:21) - Campagnes

Uit consumenteninzicht blijkt hoe belangrijk de rol is van de vrouw bij het nemen van beslissingen in het koopproces. Dat geldt des te meer voor de inrichting van een huis. Daarom is in de communicatie de focus van Kwantum gericht op de vrouw. 


De commercial toont vrouwen met hun eigen unieke uitstraling in hun eigen leefomgeving. Ze weten wat ze willen, bepalen de regels en zijn trots op hun eigen stijl.

 

vervolg

In de afgelopen jaren heeft Kwantum doelgericht gewerkt aan de merkinhoudelijke bekendheid en positionering in het woondomein met het communicatie concept ‘Echt Wonen’. Vernieuwing is belangrijk voor Kwantum, om relevant te blijven. Daarom krijgt ‘Echt Wonen’ een nieuwe impuls met een campagne die inspeelt op de huidige tijdgeest, de ‘empowerment van de vrouw’.  

 

credits

Opdrachtgever: Kwantum Nederland
Productiemaatschappij: Cutjongens
Soundtrack: Studio Make
Media: Mediavalue en PauwR