Lekker snel op je bord

08-06-2017 (18:34) - Campagnes

Lassie Minuutje heeft veel fans. Twee handige portieverpakkingen met voorgekookte rijst die na 1 minuut in de magnetron klaar zijn voor gebruik. Altijd handig om in de kast te hebben. Voor die keer dat je weinig tijd hebt om lang in de keuken te staan maar wel snel iets lekker en gezonds op je bord wil.
 

geen lang verhaal

Vier nieuwe smaken zijn de aanleiding de nieuwe campagne van epidemie. Hierbij staat het grote voordeel centraal “lekker snel op je bord’. Als je weinig tijd of zin hebt om te koken, heb je geen zin in lange ingewikkelde recepten. Daarom is de nieuwe campagne in lijn van Lassie Minuutje ook lekker snel en kort. Geen lang verhaal met lange zinnen, maar ‘kort, korter, kortst’. 
 

kern van het product

Paul Stam
, Marketing manager Lassie: “Als Lassie willen we mensen inspireren met lekker en bewust eten. Ook als je niet veel tijd of zin hebt om uitgebreid te koken heeft Lassie een goede oplossing, namelijk Lassie Minuutje. Naast de ‘gewone’ witte rijst en zilvervliesrijst nu ook verkrijgbaar in Minuutje Quinoa, Minuutje toverrijst met Linzen en Minuutje Zilvervliesrijst met kikkererwten. Epidemie heeft met de nieuwe campagne precies de kern van ons product en de beleving van onze consumenten geraakt.”
 
De campagne is inmiddels live en online te zien, onder andere met 4 verschillende commercials. En zenderbreed te horen met 3 opvallende radiocommercials. 
 
credits
Opdrachtgever:         Lassie 
Bureau:                 epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Paul Stam, Roos Kemper
Productiemaatschappij:         Kreukvrij
Geluid:         SoundCircus