Nederland dichter bij elkaar met coronatoegangsbewijs

24-09-2021 (16:41) - Campagnes

Vanaf morgen (zaterdag 25 september) wordt de verplichte 1,5 meter losgelaten en bijna alle locaties kunnen dan meer mensen binnenlaten. Om veilig te kunnen blijven genieten van horeca, cultuur en evenementen is er nu het coronatoegangsbewijs. Roorda Reclamebureau maakte in opdracht van het NKC van de Rijksoverheid een campagne waarin we zien hoe Nederland zo weer op een veilige manier bij elkaar kan komen.
 
Op de persconferentie van 14 september is aangekondigd dat het loslaten van de verplichte 1,5m gepaard zal gaan met het tonen van een coronatoegangsbewijs & ID voor bovengenoemde locaties. Dat bewijs kan zijn: gevaccineerd, herstelbewijs of een gratis test van maximaal 24 uur oud. Dit bewijs is te tonen via de CoronaCheck-app.
 
De campagne is vanaf vandaag te zien en horen op TV, online, radio en outdoor.
 

Credits

Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Suzanne Koning, Francien Machielse en Rita Timmerman (Ministerie van VWS, NKC)
Bureau: Roorda Reclamebureau
Strategie: Tabula Rasa
Creatie: Joeri Jansen en Sebastiaan Witteveen
Account: Diana Conijn
Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
Regisseur: Wouter Stoter
Camera: Jurgen Lisse
Edit: Kim Hinrichs
Grading: Bram Baas
Muziek: Nando Eweg en Melcher Meirmans (Recsound)
Geluid: SoundCircus
Media: Initiative

alleen samen - dichter bij elkaar from Roorda Reclamebureau on Vimeo.