Nieuwe campagne Tele2 viert Online Helden

08-04-2019 (12:47) - Campagnes

In de nieuwe campagne van Tele2 en INDIE Amsterdam staan Online Helden centraal: zij hebben het internet uit.  Dit zijn de nieuwe wereldreizigers. Ze hebben alles gezien, alles gedaan, kennen iedereen. 

 

INDIE's ECD Lode Schaeffer: 'Het past bij het merk Tele2 om het overdadig gebruik van data te vieren. Niet omdat het moet. Maar omdat het kan. 

Danielle Snoeij, Head of Brand & Communication en Margaret Kreuger, Manager Marketing Communication Tele2: 'We laten met deze campagne zien dat het internet je iets moois, bijzonders en nieuws kan opleveren, in de vorm van kennis contacten en skills.'
 
Muziek speelt altijd een belangrijke rol in de Tele2 campagne. Voor de soundtrack van de campagne werd deze keer samengewerkt met LA producer Switch (Chaka Khan, Major Lazer). De campagne zal op tv, bioscoop, radio en OOH worden ingezet. CODE D’AZUR maakte de digitale doorvertaling van de campagne, samen met fotografe Lois Cohen.


Credits

Creative Agency: INDIE Amsterdam
Verantwoordelijk Tele2: Leslie Hoogeveen, Danielle Snoeij, Margaret Kreuger
Producer: Robert Roosenstein
Soundtrack: Switch
Regie: Sharif Abdel Mawla
DOP: Daan Bukman
Productiemaatschappij: Bonkers | United
Editor: Brian Ent, Kapsalon
Grading: Laurens Orij, Crabsalad
Online campagne: CODE D’AZUR
Fotografie: Lois Cohen
Productiemaatschappij: Cake
 
 

TELE2_Online_Helden from INDIE Amsterdam on Vimeo.