Nieuwe propositie Karwei: de bouwmarkt met smaak

Nieuwe propositie Karwei: de bouwmarkt met smaak

21-09-2020 (13:53) - Campagnes

Mensen voelen zich beter als ze mooi wonen, en dat gunt Karwei iedereen. Daarom komt Karwei met een aangepaste propositie: ‘De bouwmarkt met smaak’. De bouwmarkt claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten).
 
Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht. Mooi wonen mogelijk maken voor iedereen, dat is waar de vernieuwde marketingformule om draait. Karwei zet hierin het huis centraal en claimt deze met de nieuwe TV-commercial. Daarin staat de transformatie en het meebewegen van je huis centraal. Vanaf deze week is de najaarscommercial, mét de nieuwe propositie, te zien op TV en online.
 

Najaarscampagne

De nieuwe propositie, de najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, kwamen tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare (Emiel Spies en Plausch Terluin) en iProspect (Co van Kempen en Suzanne Pennington de Jongh).
 
Het team van bureaus werkte nauw samen met Mariëlle Rooswinkel (Manager Marketing Communicatie & Formule), Lisa-Marie Klap (Brand & PR manager) en Michelle van Dijk (Brand & Content Coördinator) van Karwei. De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.