Planten zijn de nieuwe koeien volgens Becel

09-08-2018 (10:07) - Campagnes

Het merk Becel is sinds juni 2018 onderdeel van Upfield, groot op het gebied van plantaardige voeding. Onder de vlag van Upfield lanceert Becel nu een nieuwe productrange van 100% plantaardige dranken.


De lancering wordt in communicatie ondersteund met het statement dat planten de nieuwe koeien zijn. Becel wil consumenten via TV, digital, print en outdoor oproepen om over te stappen op plantaardig. De campagne is ontwikkeld door MullenLowe Alfred en gaat live in onder andere Nederland, België en Portugal.

 

credits

Klant: Upfield
Eindverantwoordelijk klant: Rogier Smeets, Guido Hagenaars, Marieke Bos
Bureau: MullenLowe Alfred
Strategie: Paul van Kuilenburg
Account: Sanne Tolsma, Stéphanie Freitag
Creatie: Tim Olland, Marie-Louise Diekema
Creatieve Directie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs
RTV: Vittoria Robijns
Productiemaatschappij: Chuck Studio’s
Regisseur: Erik de Koning
Producer: Anna de Jong
Lighting cameraman / D.O.P.: Tom Bakker
Editor: Erik de Koning
Online: Arjen Abbestee, Jurre Lüken
Grading: Tristen Mackenzie
Geluid: Good Sounds