Proef het karakter met de 'plop' van Grolsch

13-03-2018 (11:31) - Campagnes

Morgen gaat de nieuwe campagne van Grolsch van start waarin eigenzinnigheid en karakter de boventoon voeren. De karakteristieke 'plop' bij het openen van de fles met de beugel speelt ook weer een rol.


Het zijn muziek, film, festival en kunstmomenten die de klok slaan in de nieuwe tv-commercial. Schrijver James Worthy is gastheer en te horen als voice-over, de muziek is in handen van Maurizio Pinna, al dan niet geholpen door de karakteristieke beugelfles. 

 

karakter

Ard Bossema, Marketing Directeur bij Grolsch: “Grolsch wordt gezien als anders en eigenzinnig. Wij noemen dat karakter. Karakter is je niet laten leiden door anderen, maar het zelfvertrouwen en de overtuiging hebben om je eigen pad te kiezen. Dat is wat we onszelf ook nu hebben opgelegd: een campagne creëren die onmiskenbaar Grolsch is en waar we met z’n allen trots op kunnen zijn.”

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.