Ruud Gullit en Lidl bekennen kleur zonder oranje

24-05-2018 (15:32) - Campagnes

LIDL heeft in de zomercampagne door Joe Public als thema 'Geef kleur aan de zomer'. Zoveel kleuren als er zijn, zo groot is het assortiment van Lidl. En deze zomer komen daar nog eens honderden producten bij. En alle kleuren komen voorbij in de campagne , behalve oranje. En dat niet alleen tot teleurstelling van Ruud Gullit.


LIDL wil consumenten vertellen dat zij deze zomer niet alleen vlees, maar ook groente, fruit, brood, vega en vis op de BBQ kunt leggen. De campagne is ook te zien op televisie, waarin beelden te zien zijn van kleurrijke producten, zowel food en non-food.

 

credits

Klant: LIDL Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Jorieke de Vries, Anniek Evers
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Marcel Hartog, Antoine Houtsma, Jesse Amatsahip en Lesley Jutte
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Rosalieke Mulder
Prod. mij.: Joe Public Shoot i.s.m. Lukkien
Regie: Jorrit Stollman en Antoine Houtsma
Producers: Kerstin Kambier en Sarah Gilliam
Edit: Marc Bechtold (Kapsalon)
Geluid: Topformat
Post-productie: Lukkien