Samsung lanceert Olympische campagne: 'Open Always Wins'

Samsung lanceert Olympische campagne: 'Open Always Wins'

30-04-2024 (10:33) - Campagnes

In de aanloop naar Parijs 2024 trapt Samsung officieel zijn 'Open Always Wins'-campagne af, en opent een Olypmische tentoonstelling aan de Champs-Élysées.

Met een open mindset kunnen mensen het onmogelijke bereiken. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van Samsung. De verhalen van onder andere Team Samsung Galaxy-atleet Sifan Hassan zijn hier een goed voorbeeld van. 

In de showcase 'Olympic rendezvous' kunnen fans hoogtepunten van de Olympsiche en Paralympische Spelen herbeleven. Het bedrijf werkte samen met Pritzker Prize-winnende architect Jean Nouvel, die zich liet inspireren door de Parijse Salons uit de tijd van de Verlichting. 

Bij de opening van de tentoonstelling waren TM Roh, Head of Mobile Experience bij Samsung, en verschillende ambassadeurs van Team Samsung Galaxy aanwezig, onder wie de Franse surfer Joanne Defay, de Britse breakdancer Karam Singh en Étienne Thobois, directeur-generaal van het Parijse organisatiecomité voor de Olympische en Paralympische Spelen van 2024.

De Olympic rendezvous-tentoonstelling is geopend van 3 mei tot 31 oktober. Naast de showcase op de Champs-Élysées worden er ruimtes geopend in het Olympisch Park, het Olympisch en Paralympisch Dorp en het Main Press Centre. Ook komen er Samsung Galaxy-oplaadstations op belangrijke Olympische en Paralympische locaties, waar bezoekers de nieuwste Galaxy-producten kunnen uitproberen.

Bekijk hier de campagne: