Waar doe jij het voor? #meerdanwerk

20-11-2018 (10:32) - Campagnes

In het tweede deel van de campagne #meerdanwerk gaat Adecco op zoek naar bijzondere verhalen van echte mensen. 'Adecco is benieuwd naar wat mensen motiveert. We weten dat salaris belangrijk is, maar uiteindelijk gaat het veel verder, er is namelijk zoveel meer dan werk', zegt marketing director Babs van de Voort. 


De campagne is het vervolg op een eerdere reeks filmpjes, die begin dit jaar werden gelanceerd. Daarin vertelden medewerkers van Adecco over hun persoonlijke motivatie om te werken. Zo zei Kees dat hij vooral vooruitgang wilde boeken, waar Roel werkte voor zijn kinderen. 


In het nieuwe deel van de campagne wil Adecco niet alleen eigen medewerkers oproepen om hun motivatie te delen. In plaats daarvan wordt iedereen uitgenodigd om dit doen op de website van Adecco. Werken mensen bijvoorbeeld om een huis te kunnen kopen of om op wereldreis te gaan?
Uiteindelijk kiest Adecco een aantal inzenders uit. Zij worden sneller op weg geholpen om hun droom te kunnen verwezenlijken. 


credits

Website: Stijlbreuk
Video: Full Frame
Creatie: Pünktlich
Media: Pink