Warenhuis TK Maxx lanceert feestdagen commercial 2020

09-11-2020 (16:30) - Campagnes

Warenhuis TK Maxx heeft vandaag de feestdagen commercial voor 2020 gelanceerd om te benadrukken dat iedereen het verdient zich speciaal te voelen deze feestdagen.
 
De commercial, gemaakt door Wieden + Kennedy London en geregisseerd door Matthijs van Heijningen, zal uitgezonden worden in zes Europese landen. Om ervoor te zorgen dat de crew tot een minimum werd beperkt, werden voor het eerst alle shots en opnames live gestreamd naar het creatieve team en TJX Europe via QTake-technologie. De commercial is opgenomen in Biggar, Schotland.
 

geit met een serieuze attitude 

De kijkers worden onmiddellijk begroet door de hoofdrolspeler van de campagne die door het winterse landschap struint: een geit met een serieuze attitude en van top tot teen gekleed in een designeroutfit.
 
Deborah Dolce, Group Brand & Marketing Director bij TK Maxx: ‘We wilden het moeilijke jaar dat we allemaal hebben gehad erkennen en tegelijkertijd een beetje optimisme bieden. Deze charmante commercial herinnert ons er op speelse wijze aan dat het geven van een cadeau heel bijzonder is en het iedereen veel plezier kan brengen.  We hebben dertien winkels door het hele land en leggen deze feestdagen de nadruk op twee dingen: veiligheid voor onze klanten en personeel, plus een unieke selectie van cadeaus tegen zeer betaalbare prijzen. We denken dat iedereen iets verdient dat zorgvuldig met liefde is uitgekozen, zeker dit jaar.’
 
De feestdagen campagne zal worden ingezet in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Polen, Oostenrijk en Nederland, waarbij ATL wordt gecombineerd met print, digitaal, social en PR. In Nederland wordt de campagne via online video en Spotify ingezet.
 

credits

De creatieve campagne, TVC-productie en digitale middelen zijn gemaakt door Wieden + Kennedy London. Ogilvy is het PR en influence bureau en Mindshare is het mediabureau. De in-store en social content wordt geleverd door het interne Creative Team van TK Maxx.