Zorg voor jezelf

14-11-2018 (16:59) - Campagnes

FBTO heeft een nieuwe zorgcampagne gelanceerd. 'Zorg voor jezelf' heeft als doel om mensen bewust te maken van het maken van keuzes, in dit geval voor een zorgverzekering. Hiervoor werkte FBTO samen met het bureau INDIE, dat gisteren nog een EFFIE won voor een campagne voor Tele2.

'Met de campagne richten we ons op zelfbewuste consumenten die in het dagelijkse leven bewuste keuzes maken om fysiek en mentaal fit te blijven. En zo goed voor zichzelf zorgen. En ook voor anderen kunnen zorgen', stelt André Kragtwijk, Manager Merk & Communicatie van FBTO. 'Consumenten die ook als het gaat om hun zorgverzekering willen kiezen wat ze wel of juist niet verzekeren.'

 

Credits

Opdrachtgever: FBTO
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Andre Kragtwijk, Anouk d'Haens, Birgitta Damhuis, Jan Rijkes, Bart Leeffers
Creative agency: INDIE Amsterdam
Creatie: Lode Schaeffer
Account: Mariëlle Scholten, Annick Otten
Agency producer: Vanessa Janssen
Production Company: Cake Film
Director: Jeroen Dankers
Producer: Clarisse Venekamp, Emily Scott en Jolanda de Boer
D.O.P.: Daan Bukman
Offline editor: Will Judge
Soundmixage: Studio Alfred Klaassen
Grading & online : de Grot
Bannering en social: Das Banner