Voort laat harten van jonge technici sneller kloppen

12-09-2018 (08:30) - Creatie

Als technisch detacheerder richt Voort haar pijlen op Nederlandse jongeren van 20-35 jaar met een technische achtergrond. Een ontzettend gewilde doelgroep waarbij opvallen belangrijker dan ooit is. Daarom heeft Voort in samenwerking met creatief bureau Fitzroy een nieuwe campagne gelanceerd waarin een connectie wordt gemaakt met de belevingswereld van die doelgroep.


Met hulp van Elroy Klee en Timothy Wagenar (animators) heeft Fitzroy die wereld tot leven gebracht. Een combinatie van 3D en foto-elementen creëert een frisse en aansprekende stijl die gegarandeerd opvalt in het drukbevolkte reclameblok.


Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy: “Door ook de huisstijl onder handen te nemen, hebben we het hele imago van Voort verfrist en online-proof gemaakt. Zodat het merk nu naadloos kan aansluiten op de belevingswereld van die technische jongeren.”


Wat de campagne bijzonder maakt, is het gebruik van ‘daily pillar advertising’. Zo wordt er elke dag consistent een andere regel gecommuniceerd die gelijk blijft op alle media. Dit betekent dat men bijvoorbeeld ‘s maandags banners, pre-rolls en radiocommercials tegenkomt met de regel “Als je liever een brug bouwt dan een online imago. So what?!” en dinsdag weer een compleet andere. 

VOORT | WORK YOUR LOVE from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.