D-reizen komt met gewaagde belofte

23-09-2014 (08:01) - Marketing

Reisassistenten van D-reizen die hoogstpersoonlijk je auto komen wassen, de lunch maken, of de planten water geven als je op vakantie bent. Tijdens de nieuwe campagne legt de reisorganisatie de lat hoog voor zichzelf. 
 
Consumenten worden uitgedaagd iom goedkopere tickets te vinden dan D-reizen zelf aanbiedt. Ook mogen ze proberen betere deals van andere reisbureaus aan te dragen bij de samenstelling van hun zonvakantie. Mocht dit daadwerkelijk lukken, dan mag de klant handige, nuttige, van tevoren beloofde tegenprestaties van de Persoonlijke Reisassistenten tegemoet zien. 
 

D-reizen is er echter van overtuigd dat zijzelf altijd scherper geprijsde vliegtickets of beter samengestelde zonvakanties aanbiedt, dan consumenten online of via andere reisorganisaties kunnen vinden. Via radiocommercials, online bannering, de app, social media, eigen media en uitingen in de eigen winkels wordt deze boodschap uitgedragen. Centraal in deze campagne, ontwikkeld door Roorda Reclamebureau uit Amsterdam, staat de Persoonlijke Reisassistent die precies weet wat de klant wil en kan zorgen voor het vakantiepakket met de beste prijs-kwaliteitverhouding.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch