25 nieuwe merken naar succesvolle Westfield Mall of the Netherlands

11-11-2021 (10:02) - Marketing

De op 18 maart geopende Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam is in korte tijd uitgegroeid tot een van de meest populaire shoplocaties in Nederland. Sinds de opening hebben al meer dan 8 miljoen mensen een bezoek gebracht aan de mall. De afgelopen maanden hebben nog eens 25 nieuwe merken zich verzekerd van een plaats in de meest moderne retail-, leisure- en entertainmentbestemming van Nederland.
 
Teun Koek, Director Operations The Netherlands: "Het succes van de mall onderstreept de visie van Westfield dat fysieke merkbeleving een cruciaal ingrediënt is voor wat wij 'hybride retail' noemen. Een succesvolle offline beleving versterkt het online succes en andersom. Retailers en merken ervaren in ons geval dat de twee elkaar niet hoeven te kannibaliseren, maar juist kunnen versterken."
 
De 25 nieuwe merken in Westfield Mall of the Netherlands zijn:
 
Fashion: Hollister, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Gilly Hicks, Footlocker, Sidestep
Krakatau, Soulsistah Kids
Home: Moooi, Auping, Miele, Home & Cook, Royal Delft, Soulsistah Decorations
Gifts: Prenatal, Ninamo, Kyldo
Food & Beverage: The Avocado Show, Mood Streetfood, Cheats
Automotive: Volvo, Xpeng
Health Services: Puur & Passie, Tip Top Nails
Leisure: Peppa Pig (Merlin Entertainment)
 

Bureaus

Media

Economisch