C&A kiest Dept voor optimalisatie webshop

09-07-2020 (10:41) - Marketing

C&A werkt samen met digital agency Dept aan het optimaliseren van de webshop en app van de kledingketen. Sinds april is een team experts van Dept bezig om de website voor zowel mobiel als desktop te verbeteren.
 
Ulrike Otto, unit leader user experience bij C&A vertelt: ‘We willen onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring bieden en daarom zijn we erg blij met de ondersteuning van Dept. Het digital agency begreep onze complexe eisen en we kijken uit naar alle mogelijkheden die de samenwerking gaat bieden in de toekomst.’
 
Het UX-ontwerp en de front-end ontwikkeling zijn datagedreven en gebruikersgericht, zodat online bezoekers een prettigere online ervaring beleven met meer gemak en overzicht. Daarnaast moet de verbetering van het e-commerce platform zorgen voor een verhoging van de digitale performance. ‘Samen met C&A creëren we de ultieme digitale ervaring. De holistische benadering is voor C&A de sleutel tot het worden van een succesvol e-commercebedrijf, vertelt Verena Sandbote, managing director design & technology bij Dept.

Bureaus

Media

Economisch