CORUM Investments: 'Investeren in vastgoed voor iedereen toegankelijk'

06-07-2020 (10:13) - Marketing

De vastgoedbelegger CORUM Investments start per vandaag een campagne om Nederlandse spaarders te bereiken. De campagne met zowel print als online uitingen heeft de focus op het positioneren van de vastgoedbeleggingsfondsen CORUM Origin en CORUM XL als alternatieven voor de traditionele spaarrekening die nul procent rente biedt. De vastgoedbeleggingsfondsen van CORUM bieden tussen de 5 en 6 procent rente.
 
 
Met de campagne wil CORUM Investments de Nederlandse consument ertoe bewegen om lange-termijn te denken en aantonen dat investeren in vastgoed voor iedereen toegankelijk is. Hidde Basten: “Juist in het huidige klimaat kan langetermijndenken en verder kijken dan de crisis een manier zijn om de toekomst en de toekomstige financiële situatie te bewaken. En we willen met onze campagne duidelijk maken dat vastgoedfondsen niet alleen beschikbaar zijn voor financiële bedrijven en professionele investeerders met flink startkapitaal.”
 
De vastgoedbeleggingsfondsen van CORUM stellen de consument in staat te investeren in de vastgoedmarkt zonder dat zij zich zorgen hoeven te maken over vastgoedbeheer. Met het minimale investeringsbedrag van 189 euro (inclusief alle kosten) is het een laagdrempelige introductie voor diegenen die een vastgoedbeleggingsfonds willen proberen.
 
Bovendien biedt CORUM de mogelijkheid om na aanschaf van een volledig aandeel vanaf 50 euro periodiek in te leggen en het maandelijkse potentiële dividend te herinvesteren. Laurens Aalbers: “In tijden dat de rente voor particulieren is gedaald naar nul, maar de behoefte om te sparen heel hoog is, biedt CORUM Investments een aantrekkelijke oplossing. Met een portefeuille aan onroerend goed verspreid over Europa én met prominente huurders uit allerlei bedrijfstakken zoals Google, Tesla en Albert Heijn, biedt CORUM een veilig en stabiel rendement. Ook in turbulente, onvoorspelbare tijden als deze.'
 
De campagne ‘Investeer in uw toekomst. Start met beleggen in vastgoed met CORUM.’ is in huis ontwikkeld door Laurens Aalbers (Brand & Marketing Manager CORUM Investments Nederland) en Hidde Basten (Digital Marketing Manager CORUM Investments Nederland). Voor print wordt onder andere ingekocht bij Villa d’Arte en Zuidas Magazine en online wordt samengewerkt met onder meer de FD Mediagroep. ?De campagne zal gedurende de zomermaanden lopen op verschillende platformen en kanalen. ?
 
 

 


Bureaus

Media

Economisch