Uber introduceert campagne om restaurants te ondersteunen

04-06-2021 (12:25) - Marketing

Nu restaurants op 5 juni weer open gaan, lanceert Uber een campagne om restaurants te ondersteunen door ritten voor de helft van de prijs te bieden voor iedereen die weer uit eten gaat. Tijdens het openingsweekend zijn de eerste 10.000 ritten 50% goedkoper om iedereen in de gelegenheid te stellen weer te genieten van zijn favoriete lokale restaurant en na genot van een glaasje weer veilig thuis te komen.
 
Het aanbod gaat in op 5 juni, wanneer restaurants weer open gaan en loopt gedurende het hele weekend of wanneer de eerste 10.000 passagiers gebruik hebben gemaakt van het aanbod. Door de code THIRDSTEP21 in te voeren, wordt de promotie automatisch verrekend.
 
Om zo veel mogelijk mensen in staat te stellen te reizen naar hun favoriete lokale restaurant is de maximale vergoeding 7 euro per rit. Het bezoeken van een horecagelegenheid met Uber komt ook ten goede aan chauffeurs, die de afgelopen maanden altijd klaar stonden om passagiers veilig van deur tot deur te vervoeren. Deze promotie wordt betaald door Uber, chauffeurs ontvangen het gebruikelijke tarief.

Willem van Limburg Stirum, verantwoordelijk voor de Nederlandse markt bij Uber: “Nu de maatregelen versoepelen en de restaurants weer open gaan, willen we bijdragen aan een goede start voor restaurants die al maanden gesloten zijn. Daarom bieden we ritten voor de helft van de prijs, zodat iedereen die zijn favoriete restaurant weer wil bezoeken met gemak arriveert en ook na een glaasje veilig weer thuis komt.” 

Bureaus

Media

Economisch