Wie wordt de Next Merkenbouwer 2020?

Wie wordt de Next Merkenbouwer 2020?

19-01-2021 (13:34) - Marketing

Sinds 2019 reikt de SAN jaarlijks de SAN Next Merkenbouwer Accent uit, de prijs voor jonge marketeers c.q. merkenbouwers die werkzaam zijn bij een adverteerder. Het is voor iedereen mogelijk om talent te kandideren voor deze titel. Kandidaten dienen aan de volgende criteria te voldoen:

Maximaal 30 jaar oud, maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en werkzaam bij een adverteerder in Nederland.

De SAN Next Merkenbouwer Accent is een initiatief van de Stichting Adverteerdersjury Nederland en wordt ondersteund door Executive Search bureau Top of Minds. Het doel van deze aanmoedigingsprijs is om het marketing talent dat er in Nederland is, op het podium te zetten, te inspireren en te stimuleren. Zij zijn het immers die de toekomst vormen.

Alle CMO’s, marketingmanagers of brandmanagers van adverteerders maar ook strategen, account directors etc. van bureaus mogen voordrachten doen. De aanmelding voor de SAN Next Merkenbouwer sluit begin maart.

In twee juryrondes bepaald de deskundige vakjury onder leiding van de onafhankelijke voorzitter René Repko vervolgens welk talent zich SAN Next Merkenbouwer 2020 mag noemen.

De SAN Next Merkenbouwer jury wordt verder gevormd door:

• Janko Klaeijsen, Founding Partner Top of Minds
• Marc Oosterhout, Voorzitter SIRE en winnaar Adverteerder van het Jaar 2019
• Renée Ras, ASN Banken winnaar Consistent Accent 2019
• Baba Touré, Co-founder Hammerfest en Next VEA Legend
• Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie KPN en SAN bestuurslid

Aanmelden van kandidaten voor SAN Next Merkenbouwer 2020 kan middels een mailtje met een korte motivatie naar info@sanaccent.nl
 


RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch