FLOW Tijdschrift van het Jaar 2014

11-12-2014 (07:46) - Media

Bij de 17de editie van de Mercurs-uitreiking is FLOW gisteravond uitgeroepen tot Tijdschrift van het Jaar 2014. De oeuvreprijs, de Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Publiekstijdschriften, werd toegekend aan vtwonen. Thomas Hendriks van Quest mocht de Mercur voor Hoofdredacteur van het Jaar in ontvangst nemen. 
 
De Nederlandse editie van Harper’s Bazaar ontving de Mercur voor Lancering van het Jaar. De Business Club van 100%NL Magazine kreeg de Mercur voor Innovatie van het Jaar. 
 
De Fashion Night Out van Vogue leverde de Mercur voor Marketingactie van het Jaar op. De vormgeving van Happinez was goed voor een Mercur voor Artdirection van het Jaar. De Mercur voor Tijdschriftreportage van het Jaar ging, voor het tweede achtereenvolgende jaar, naar Vrij Nederland, ditmaal voor het portret over Rem Koolhaas.
 
Lees alles over de Mercurs in Fonk 144 die later deze week op de mat valt. Met daarin onder meer interviews met alle genomineerde hoofdredacteuren en onze persoonlijke keus.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch