Tweede Bladenparade van start

13-10-2014 (07:44) - Media

Vandaag start voor de tweede achtereenvolgende keer het initiatief van tijdschriftuitgevers, retailers en distributeurs: de Bladenparade, met als actiemechanisme: de tijdschriftenkraskaart. 
 
Deze grote, landelijke tijdschriftenpromotie is erop gericht om als collectief de categorie tijdschriften nadrukkelijk onder de aandacht te brengen bij de consument. De Bladenparade dient dan ook meerdere doelen. Voor de winkeliers van AKO, Bruna, Primera en The Read Shop genereert het traffic naar de winkels. Voor de tijdschriftuitgevers biedt het een kans om gezamenlijk een prachtig product onder de aandacht te brengen en op een effectieve manier lezers in staat te stellen om nog meer leesplezier te beleven aan de Nederlandse tijdschriften 
 

De actie wordt groots gecommuniceerd. Naast advertenties in ruim 70 publiekstijdschriften, online banners op sites van uitgevers en retailformules, nieuwsbrieven en social media, worden ook de winkelvloer en huis-aan-huis folders ingezet om de actie te ondersteunen. Daarnaast wordt de actie via radiocommercials en abri’s onder de aandacht van de consument gebracht.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch