FONK #313 staat live: smart thinking in marcom

09-06-2021 (11:00) - Media

Smart thinking in marcom: wat is dat en hoe werkt het? Is er een formule waarmee je succesvolle merken kunt creëren? Was dat maar waar! Wat er in ieder geval toe doet, is dat (nieuwe) merken passen in de tijdgeest. En op meer van hetzelfde zit niemand te wachten. Maar ook: zonder communicatie-euro’s uit te geven, kies je als brandowner voor the long way home. Als je op die manier al thuiskomt tenminste.
 
In FONK magazine 313 schetsen we de contouren van enkele nieuwe merken die succesvol actief zijn in de voedsel-, kleding- en vervoersindustrie. Daarnaast delen vijf specialisten van bureauzijde hun visie op hoe worden merken nog succesvoller kunnen worden en wat zij daaraan kunnen bijdragen.
 
Zie FONK #313 als een graadmeter van waar ‘het’ naartoe gaat. Voel de frisse vibe, de intelligente formules waarvoor nieuwe generaties consumenten als een blok vallen.
 

6e nominatie Coolest Dutch Brands 2021

Over een frisse vibe gesproken: we zijn met de case van de zesde nominatie Coolest Dutch Brands die je verderop in dit nummer kunt lezen, alweer halverwege de race van 2021 aangeland. Marcels’ Green Soap is als zesde genomineerd en het verhaal achter dit brand is niet alleen goed voor een nominatie, maar maakt onbedoeld ook duidelijk welke kwaliteiten succesvolle nieuwe merken in huis moeten hebben om te overtuigen.
 
Op het moment dat FONK 313 in je (digitale) brievenbus valt, is de zomer (eindelijk) begonnen. Neem de tijd, - lees FONK - en enjoy!
 

Lees FONK nu met 25% zomerkorting

Wil je FONK lezen maar heb je geen abonnement? Maak dan nu gebruik van onze zomeractie en profiteer van 25% korting!
 

 

Bureaus

Marketing

Economisch