Harper's Bazaar lanceert Harper's Bazaar Business Club

08-09-2021 (15:08) - Media

Harper's Bazaar wil vrouwen stimuleren het beste uit zichzelf te halen en hun carrière een boost te geven. Daarom lanceert het merk nu de Harper's Bazaar Business Club. Een plek waar like-minded vrouwen elkaar kunnen ontmoeten, en van elkaar en van Harper's Bazaar kunnen leren.
 
Hoofdredacteur Miluska van 't Lam: "Met de Harper's Bazaar Business Club willen we vrouwen de tools aanreiken die zij nodig hebben om de beste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd biedt deze club hun de kans om contacten te leggen met vrouwen die zij anders nooit zouden ontmoeten, maar die hun persoonlijke ontwikkeling en netwerk rechtstreeks ten goede komen."
 

Vrouwelijk leiderschap is relevanter dan ooit

Harper's Bazaar richt zich op creatieve denkers, leiders en entrepreneurs die openstaan voor verandering. Met de Harper's Bazaar Business Club wil Harper's Bazaar hen inspireren en handvatten aanreiken om hun mogelijkheden optimaal te benutten. Centraal, in deze exclusieve club, staan onderwerpen als leiderschap, carrière(switches), rolmodellen, groei en zelfontwikkeling.
 

Wat het lidmaatschap biedt

Het lidmaatschap van de Harper's Bazaar Business Club kost 120 euro per jaar. Daarmee krijgen members:

toegang tot vijf exclusieve (digitale) bijeenkomsten per jaar, met inhoudelijke talks en een netwerkgelegenheid achteraf.

Een maandelijks verschijnende business nieuwsbrief, alleen voor members.

Toegang tot een besloten LinkedIn-groep om kennis en ideeën uit te wisselen en netwerken uit te breiden.

Optioneel: de mogelijkheid een e-course naar keuze te volgen - korting op een abonnement op Harper's Bazaar - de mogelijkheid events bij te wonen.

De mogelijkheid om events tegen een gereduceerd tarief bij te wonen. 

 


Bureaus

Marketing

Economisch