Radiozenders bieden horeca- en recreatiesector gratis 'tag on'

14-05-2020 (17:19) - Media

Nu het kabinet een aantal coronamaatrdegelen versoepelt zullen dierentuinen, attractie- en vakantieparken, campings, hotels en restaurants de komende maanden weer open gaan. De Nederlandse radiozenders hebben daarom besloten om ook deze bedrijven te ondersteunen met een gratis 5 seconden ‘tag-on’ op de hoofdspot, met als doel de RIVM maatregelen te benadrukken.
 
Radiozenders Qmusic, Radio 538, Radio 10, Radio Veronica, Sky Radio, 100%NL, SLAM!, Sublime, Classicnl, ORN, E Power en BNR helpen hiermee deze categorie bedrijven die door de coronacrisis en regels van het RIVM hard getroffen zijn. Zij kunnen zo meer aandacht vestigen op het belang van het naleven van de gedragsregels in deze parken en horeca-établissementen wanneer deze weer open zijn. Eerder verenigden de radiozenders zich in een actie voor retailers, die ook een gratis 5 seconden tag-on kregen met hetzelfde doel.
 
Adverteerders en mediabureaus die gebruik willen maken van het aanbod kunnen contact opnemen met hun accountmanager. Dit aanbod geldt voor alle campagnes die tot 1 juli worden uitgezonden.

Bureaus

Marketing

Economisch