SLAM! TV scoort in doelgroep

SLAM! TV scoort in doelgroep

07-11-2018 (17:02) - Media

In oktober hebben 1.544.000 Nederlanders afgestemd op SLAM! TV. De zender scoort hiermee een recordaantal kijkers sinds het merk onderdeel is geworden van RadioCorp. Dit blijkt uit de meest recente kijkcijfers van SKO Light. 


In de maand oktober stond SLAM! TV in het teken van het Amsterdam Dance Event. Speciaal hiervoor werd in de hoofdstad een speciale blackbox studio ingericht, waar SLAM! ruim vijftig artiesten uit binnen- en buitenland ontving. Zo kwamen onder andere Armin van Buuren, Headhunterz, Vini Vici, Jonas Blue, Nicky Romero en Don Diablo langs voor een exclusieve live set tijdens de MixMarathon XXL.  


missie

Anton van Lieshout, Station Director SLAM!: “Onze missie in oktober was om het Amsterdam Dance Event toegankelijk te maken voor heel Nederland. Uit de kijkcijfers van vandaag blijkt dat deze missie meer dan geslaagd is”.

 


RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch