TikTok opnieuw officiële Entertainment Partner van het Eurovisie Songfestival 2024

TikTok opnieuw officiële Entertainment Partner van het Eurovisie Songfestival 2024

05-04-2024 (16:28) - Media

 De grote finale van de 68e editie van het Eurovisie Songfestival komt dichterbij; zaterdag 11 mei is het zover. TikTok is voor het derde jaar op rij door de European Broadcasting Union gekozen als de Officiële Entertainment Partner voor het Eurovisie Songfestival 2024.

Elk jaar omarmt de TikTok-community het muzikale, culturele spektakel, waarbij ze Eurovisie (@eurovision) trends starten die wereldwijd aanslaan, geïnspireerd door artiesten die ze bewonderen. Met meer dan 588.300 posts voor #Eurovision tot nu toe belooft de community dit jaar nóg sterker bij de wedstrijd betrokken te raken dan voorheen.  

Dit jaar vindt het Eurovisie Songfestival plaats in Malmö, Zweden, na de overwinning van Loreen in Liverpool in 2023. Als de Officiële Entertainment Partner is TikTok dé bestemming voor alles wat met het Eurovisie Songfestival te maken heeft. Met exclusieve behind-the-scenes content heeft TikTok de manier waarop dit wereldberoemde muziekevenement wordt beleefd en gevierd volledig vernieuwd. TikTok bereidt zich nu tevens voor om de fanervaring naar nieuwe hoogten te tillen: gebruikers kunnen naar de speciale hashtag #Eurovision2024 zoeken, die een schat aan exclusieve content vrijgeeft en hen nog dieper in het hart van de wedstrijd brengt.


Bureaus

Marketing

Economisch