Ton Rozestraten voorzitter Screenforce

06-12-2017 (09:38) - Media

Ton Rozestraten, CCO van RTL, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Ton volgt Peter Mulder op. Met het vertrek van Peter bij SBS Broadcasting is ook zijn voorzitterschap bij Screenforce komen te vervallen.


Ton Rozestraten is sinds zeven en een half jaar werkzaam bij RTL als CCO. Daarvoor was Ton Managing Partner van Triade Media en was hij respectievelijk Commercieel Directeur van Talpa TV en RTL Nederland en Algemeen Directeur van IP, destijds de zelfstandige verkoopmaatschappij van RTL Nederland.
 

Ton Rozestraten over zijn benoeming als voorzitter: “De mediawereld is in razend tempo aan het veranderen. Binnen Screenforce bundelen de Nederlandse broadcasters hun krachten om het medium televisie verder te ontwikkelen en de usp’s, zoals actueel en massaal bereik, onder de aandacht te brengen. Onderwerpen die de komende periode onder andere op de agenda staan, zijn de meetbaarheid van video -zowel via TV als online- en addressable TV. Ik heb er zin in om als voorzitter
bij te dragen aan dit proces.” 
 

Het Screenforce Bestuur wordt gevormd door Ton Rozestraten (RTL), Dorine van Mullem-Ale (Talpa TV), Susan van Geenen (Fox International Channels), Rogier van de Paverd (Viacom), Frank Volmer (Ster) en Screenforce Directeur Michel van der Voort. 
 

Over Screenforce

Screenforce is het Nederlandse TV-marketingcentrum. Ons doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services voor adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-zenders.
 

In Screenforce participeren de volgende mediabedrijven:
Ster, RTL, Talpa TV, BrandDeli, ORN en Disney Channels Benelux.

Bureaus

Marketing

Economisch