Monique van de Perre is marcom-coördinator bij IG&H

23-11-2015 (11:14) - Mensen

Monique van de Perre (38) is in dienst getreden bij adviesbureau IG&H Consulting & Interim als Marketing & Communicatie Coördinator. Ze gaat de afdeling Marketing aansturen en het communicatiebeleid aanscherpen. 

 
Van de Perre heeft na haar studie Communicatie ruim 13 jaar ervaring opgedaan als communicatieprofessional. Zo was zij werkzaam bij educatieve uitgeverij Noordhoff als marketeer voor het Hoger Onderwijs en was ze ruim acht jaar Communicatiemanager bij PostNL’s dochteronderneming SPOTTA en afgelopen jaar bij startup StoryMail. 
 
Bij Spotta was zij verantwoordelijk voor de totstandkoming van het corporate merk en de implementatie hiervan in de zakelijke markt. Ook StoryMail heeft ze binnen de zakelijke markt weten te positioneren als innovatieve partij op het gebied van persoonlijke videoboodschappen. 
 
openheid én mentaliteit
‘Ik ga bij IG&H enerzijds de afdeling Marketing verder professionaliseren en anderzijds het merk duidelijk laden voor zowel de zakelijke- als de arbeidsmarkt’. De keuze van Van de Perre voor IG&H was een duidelijke; ‘Naast dat er op het vlak van branding een prachtige uitdaging ligt, spreekt de openheid én mentaliteit van de mensen mij aan. Deze organisatie verdient het om krachtig en zichtbaar te worden binnen de door haar bediende gebieden.’