Popcorn Brain breidt team uit met drie nieuwe talenten

Popcorn Brain breidt team uit met drie nieuwe talenten

10-06-2021 (12:09) - Mensen

Het Amsterdamse, full service creative & production agency, Popcorn Brain vergroot zijn team met drie nieuwe medewerkers. Janneke Mushonga, Tamara Bogaard, en Cenk Güngör zijn aangenomen om samen met het huidige team verder te groeien en hun creatieve grenzen verder te verleggen.
 
Janneke Mushonga is aangetreden als Head of Production. Haar jarenlange ervaring in de filmindustrie, gecombineerd met haar sterke Nederlandse communicatie skills en haar Zuid-Afrikaanse werkethiek, maken haar the perfect fit voor deze functie. Janneke werkte eerder voor o.a. EYEFORCE, MR. Films en Farm Film Africa, waar zij heeft bijgedragen aan producties voor Rituals, L’Oréal en Duracell.
 
Tamara Bogaard gaat aan de slag als Head of Client Services. Zij heeft een indrukwekkend cv opgebouwd bij creatieve bureau’s als Ogilvy, Etcetera, DDB Unlimited en Lemon Scented Tea. Nu zet zij haar scherpe oog voor detail, kennis en aanstekelijke glimlach in voor Popcorn Brain en zorgt zij ervoor met haar bewonderenswaardige productie-skills dat het de clients aan niets ontbreekt.
 
Cenk Güngör voegt zich bij het creatieve team. Zijn werk als illustrator en graphic designer bracht het creatieve genie veel interessante opdrachten. Onlangs verkocht hij zijn NFT (non-fungible token) kunstwerk, van een joint-rokende Elon Musk die aan de raki zit, aan multinational DIAGEO. Zijn unieke mix van comic art, gelikt design en verwijzingen naar pop-culture, maakt hem een uitstekende en vermakelijke toevoeging aan het team.