Hillenaar Outdoor exploiteert eerste digitale duo-mast bij Schiphol

Hillenaar Outdoor exploiteert eerste digitale duo-mast bij Schiphol

24-06-2019 (12:59) - Toeleveranciers

Hillenaar Outdoor exploiteert voor het eerst in Nederland een duo van twee digitale reclamemasten, omgedoopt tot ‘TWINS Schiphol’. De dubbelzijdige masten staan langs een druk knooppunt aan de A4 bij Schiphol en worden gezamenlijk aangeboden.
 
Hillenaar Outdoor exploiteerde al een digitale mast langs de A4, maar nam afgelopen maand ook de nabijgelegen tweede mast over. De TWINS loopt synchroon en beide masten zijn voorzien van twee ledschermen met een oppervlakte van meer dan 75m2.
 
Jeroen Hillenaar: “Wij willen outdoor adverteren voor zoveel mogelijk partijen interessant maken. Dankzij de eerste duo-mast zijn de mogelijkheden eindeloos. Adverteerders kunnen nu een tweedelige uiting maken.”
 
De masten bereiken ruim 3,4 miljoen passanten per twee weken. 
 
 Met de oplevering van TWINS Schiphol beheert Hillenaar Outdoor momenteel een digitaal portfolio van meer dan twintig gemeenten. Afgelopen maand exploiteerde Hillenaar Outdoor al een opvallende mast in Naarden, genaamd de ‘witte toren’. Later dit jaar volgt een digitale reclamemast in Breda. 
 
Hillenaar Outdoor beschikt inmiddels over een netwerk van ruim 100 digitale abri’s, billboards en masten op high traffic locaties. Daarnaast beheert de out-of-home exploitant meer dan 170 digitale TENQ-panelen op middelbare scholen.