Livestreamen èn tickets verkopen met nieuwe interactieve reclamezuil van CS Digital

Livestreamen èn tickets verkopen met nieuwe interactieve reclamezuil van CS Digital

18-04-2018 (15:47) - Toeleveranciers

Op 19 april zal de producer en DJ Esko vanuit de opnamestudio van de muziekpublisher Cloud 9 middels een livestream te zien en te spreken zijn via de nieuwste  interactieve reclamezuil op metrostation Beurs in Rotterdam.


Deze interactieve reclamezuil is de eerste in zijn soort en brengt adverteren naar een nieuwe dimensie. De “Live Connector” biedt naast de mogelijkheid van twee-weg communicatie middels livestream, met geluid via een soundshower, ook touchscreen-functionaliteiten en de mogelijkheid om ter plekke coupons of tickets te printen. De zuil staat op het drukste metrostation van Rotterdam, station Beurs, waar dagelijks 83.000 reizigers passeren. De Live Connector is tot stand gekomen door een samenwerking tussen de RET en CS Digital Media.


livestream

Op metrostation Beurs zal de livestream in de lucht zijn van 15.00 uur tot en met 17.00 uur. Ouassima, DJ van FunX, zal reizigers van de metro uitnodigen rechtstreeks in gesprek te gaan met ESKO. Deze producer, bekend van talloze producties waaronder zijn laatste nummer 1 hit “Ride or Die”, zal ter plekke zijn skills laten zien. Daarnaast zal er de prerelease plaatsvinden van zijn nieuwste album “Beats By Esko” onder het platenlabel Van Klasse. Reizigers die het gesprek met hem aangaan, worden daarvoor door ESKO beloond met een kortingsbon van het kledingmerk My Brand. Verkooppunten van My Brand bevinden zich op loopafstand van metrostation Beurs.