Red je Pakketje breidt dienstverlening uit

Red je Pakketje breidt dienstverlening uit

19-11-2018 (10:31) - Toeleveranciers

Vanaf 1 januari is het mogelijk om online bestelde pakketten lastminute terug te sturen. Meld je een bestelling retour? Dan komt Red je Pakketje diezelfde avond nog de bestelling ophalen. Sam Rohn (CEO): “We zagen dat veel consumenten bestellingen houden omdat ze de drempel voor het zelf wegbrengen te hoog vinden. Met onze retourservice is dat verleden tijd.”
 

Werkwijze lastminute retour ophalen

Webshops kunnen bij Red je Pakketje een retour aanmelden tot 14:00 uur. Rohn: “Vervolgens
regelen wij alles voor de consument. Nog op dezelfde dag komt tussen 18:00 en 22:00 uur een
chauffeur het pakketje ophalen. Voor het precieze tijdstip krijg je een realtime tijdvak van maximaal
een half uur, zodat je de rest van de avond gewoon kunt ontspannen.”
 
 
Red je Pakketje heeft daarbij een oplossing voor alle problemen die je bij retourneren kunt hebben.
Rohn: “Ga je bij vrienden eten en ben je toch niet thuis? Geef dan je adreswijziging eenvoudig
telefonisch door. De klantenservice is bereikbaar tussen 9:00 en 22:30 uur. We nemen ook het
retourlabel voor je mee, dus daar hoef je niet aan te denken. Uiteraard krijg je een bewijs van afgifte,
waarmee je online je pakket kunt volgen. Binnen twee dagen is het pakket weer bij de webshop
afgeleverd. Verder zijn de voorwaarden voor de webshops gelijk aan die van het versturen van
pakketten.”