Media.Monks lanceert The Creators Club

23-01-2024 (12:47) - Bureaus

Deze week lanceert lead agency Media.Monks officieel The Creators Club. Met de lancering opent het bureau de deuren van haar studio’s in Amsterdam, en biedt creators haar services aan zoals ruimtes voor evenementen, een plek om te experimenteren en te leren, contentproductie en toegang tot de nieuwste (film)technologieën - gedreven door AI.

       

The Creators Club een creatieve hub en thuis waar (digitale) makers (nieuwe namen en gevestigde influencers tot merken klein en groot) elkaar kunnen ontmoeten en samenwerken om hun visie tot leven te brengen.

The Creators Club is al het thuis van Soufiane Touzani, ondernemer, voetballer, presentator en maker met onder andere zijn succesvolle YouTube kanaal TouzaniTV (1.2M+ volgers), en labels TOUZANI en FC Straat. Daarnaast heeft horlogemerk Calgari ook al gebruikgemaakt van de nieuwe creatieve hub en organiseerde Pink Ribbon de kick-off van de borstkankermaand en hun campagne ‘Draag bij aan Hoop'.

Social media en AI democratiseren creativiteit

Vanessa Hofland, Managing Director Nederland van Media.Monks: “Social media en AI democratiseren creativiteit. We vinden het daarom belangrijk dat ook deze nieuwe makers, naast alle andere soorten (digitale) creators en de merken waar we mee werken, een plek kunnen bieden om hun content naar een hoger niveau te tillen en onze kennis te delen. We gebruikten onze studio’s al voor evenementen, en het is fantastisch dat anderen dat nu ook zullen doen. Echt een plek ‘to Play, Produce, Present’.

The Creators Club viert de opening met een feestelijke lancering donderdag 25 januari. Opgeven voor het evenement is mogelijk via deze link: https://thecreatorsclublaunch.splashthat.com/. Meer informatie over The Creators Club is te vinden via de homepagina - https://thecreatorsclub.monks.info/ - en het Instagramkanaal: @TheCreatorsClub.Monks.  


Media

Marketing

Economisch