Mediatic breidt uit met consumententak

14-02-2018 (16:05) - Bureaus

Contentmarketingbureau Mediatic breidt per direct uit met een consumententak. Het bureau heeft het afgelopen jaar verschillende klanten aangetrokken die zich met name op consumenten richten. Mediatic wil deze expertise, in aanvulling op pr- en contentmarketing voor zakelijke dienstverlening, verder uitbreiden.


Het bureau trok de afgelopen maanden verschillende consumentenmerken aan als klant, zoals de reiswebsite 27vakantiedagen.nl, verantwoorde snackbox-startup BoxBites en gezondste juice-producent Frecious.  Ook is Mediatic sinds een half jaar aan de slag voor affiliate-platform Acties.nl, een samenwerking die afgelopen maand is verlengd.
 

data

Het contentmarketingbureau ziet de vraag naar data- en onderzoeksgedreven content steeds verder toenemen. “Data is in veel opzichten goud waard. Onderzoeksdata blijken steeds vaker de basis van succesvolle samenwerkingen, zowel als het gaat om contentcreatie, als het optimaliseren van inhoud en bereik van de betreffende content", zegt oprichter en directeur Dennis Mensink. Ook neemt de vraag naar contentmarketing toe ten behoeve van wat Mediatic noemt ‘high end linkbuilding’. “In een wereld waarin de online strijd voor een groot gedeelte met budget gevoerd wordt, is een creatieve aanpak om op organische wijze online zichtbaarheid en autoriteit te verkrijgen heel waardevol."

 

 


Media

Marketing

Economisch