CompaNanny zet deuren wagenwijd open

04-09-2018 (12:43) - Campagnes

Brandstof360 heeft samen met kinderopvangorganisatie CompaNanny de nieuwe positionering, verschillende proposities en de nieuwe thema- en HR-campagne ontwikkeld. Met ingang van september gaat de campagne in online media gevoerd worden.


In de campagne zet CompaNanny haar deuren wagenwijd. Kinderen hebben recht op het beste en daarom wil CompaNanny ze al hun kennis en kunde die zij in de loop der jaren verzameld hebben op het gebied van opvoeding, begeleiding en ontwikkeling van jonge kinderen, delen met iedereen die daar nieuwsgierig naar is.

 

open huis

CompaNanny opent als onderdeel van de campagne 'CompaShare.' CompaNanny's eigen open huis waar iedereen die nieuwsgierig is, kan komen kijken en ontdekken. Ook worden seminars ingezet waarbij het woord is aan specialisten op het gebied van pedagogie. En met CompaBrains is een denktank opgezet voor mensen uit de dagelijkse praktijk. 


Het bedrijf wil laten zien dat kinderopvang in beweging is. De verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling en het welzijn van kinderen is groot. De campagne moet laten zien dat ze bij CompaNanny daar elke dag weer van bewust zijn. 

 

credits

klant: CompaNanny
bureau: Brandstof360
creatie: Martin Boomkens, Kiona de Vries
strategie: Marianne Stok
research: Motivaction
regie: Julius Rooijmans en BLONK Film
verantwoordelijk bij klant: o.a. Karlijn van Oorschot