Innovatie en mensen centraal in nieuwe Rabo-campagne

26-09-2019 (11:04) - Campagnes

 

De nieuwe Rabobank campagne van 180 Kingsday laat zien hoe de Rabo App met innovatieve toepassingen mensen verbindt.
 
Met de campagneregel “De Rabo App blijft zich vernieuwen” deelt Rabo de verwondering over wat er allemaal al kan met mobiel bankieren. En wat eraan komt. De campagne belicht daarbij niet alleen diverse features, maar introduceert ook de nieuwe mogelijkheid om bankrekeningen van andere banken in de Rabo App te beheren.
 
Om te laten zien hoe de Rabo App haar miljoenen klanten dagelijks met elkaar, hun levensdoelen en geldstromen verbindt, is voor de campagne een in CGI geanimeerde lijn ontwikkeld. Dit futuristische, grafische element komt terug in diverse uitingsvormen van de campagne. Zo wordt de onzichtbare rol van de app zichtbaar.
 
Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank; “Mobiel bankieren ontwikkelt zich in rap tempo. Onze klanten moeten kunnen vertrouwen op een Rabo App die helemaal bij de tijd is en blijft. We nemen het voortouw in een nieuwe generatie bank apps die niet alleen betaalgemak en overzicht, maar ook inzicht bieden. Inzichten in je inkomsten- en uitgavenpatroon die je helpen beslissingen te nemen en je helpen in de opbouw van een financieel gezond leven.”
 
De campagne is gestart op 23 september 2019 en wordt ingezet op TV, DOOH, online display en in social media.
 
 

 

Rabobank: De Rabo App blijft zich vernieuwen. from 180 Kingsday on Vimeo.